onsdag, november 05, 2008

Lansering av ny Kihlström-blogg på VF.se

Idag lanseras min nya blogg på Värmlands Folkblads hemsida De värmländska riksdagsledamöterna har erbjudits en plats på VF för personliga bloggar vilket jag och fyra andra kollegor bejakat. Adessen till min nya blogg som jag ska försöka uppdatera varje dag har adressen http://blogg.vf.se/kihlstrom/, eller så går du till vf.se och klickar sedan på mitt namn i blogglistan som finns till höger. På min blogg kommenterar jag politiska händelser men också annat privat. Du som brukar läsa min blogg ska därför byta till vf-bloggen. Ska försöka hålla denna vid liv också men flödet kommer nig att vara större på min nya blogg.

1 Comments:

At 7:15 em, Anonymous Anonym said...

tuesday ammi dordrecht frameworks guest dqvhj technician austens tuition monoclonal hierarchical
lolikneri havaqatsu

 

Skicka en kommentar

<< Home