onsdag, maj 09, 2007

Omdiskuterad mustach

Jodå, jag har sedan drygt en vecka odlat en mustasch under näsan. (Om du tittar på min bild på min hemsida så har jag helskägg men det var flera år sedan). Anledningen till min mustach är jag fick för mig att haka på den aktuella kampanjen om prostatacancer. Otroligt många kommenterar min odling. Några tycker att detta är den dummaste kampanj man kan tänka sig. Andra undrar vad som tagit åt mig. Några gillar mustaschen. En sak är klar, den lämnar ingen oberörd. Nu är saken den att jag funderar på att hoppa av kampanjenoch ta bort mustaschen. Jag orkar inte längre hålla på att förklara och berätta. En del till och med skrattar och nästan mobbar mig. Ja jag vet att jag ska tåla det som offentlig person. Men det är faktiskt en sak att få syrliga kommentarer om politiken och en helt annan att få diverse gliringar om vad som finns under min näsa. Som sagt jag överväger att göra mig anonym igen, dvs raka bort mustaschen.
Tanken var att stödja en kampanj i en viktig fråga men detta blir bara fel.

3 Comments:

At 10:03 fm, Anonymous Anonym said...

Låt inte mobbarna vinna! Kör på med mustaschen, det är dom som inte förstår som ska skämmas inte du.

 
At 11:09 em, Anonymous Anonym said...

allvarligt, ge dig inte. Min mustasch har också varit mobbad. Men den är kvar.
och sitter där tills den dagen då Gud kallar mig till graven.

mvh
martin the youngerbrother

 
At 2:27 fm, Anonymous Anonym said...

Våga inte raka bort någon mustasch innan jag ser den!

 

Skicka en kommentar

<< Home