tisdag, augusti 22, 2006

Nu startar min valturné på riktigt

26 dagar kvar till valet

Idag har jag ägnat större delan av dagen åt att iordningställa för min länsturné. Jag har som målsättning att besöka alla kommuner i Värmland innan valet den 17 september. Valbussen har packats med foldrar, valsedlar och affischer. Jag har inhandlat en stycken gatupratare, ja affischhållarna kallas visst så. Sedan ett antal vita ark av kraftigt papper där jag ska klistra på valaffischer. Idag kom också den nya portabla högtalareanläggningen som jag just nu laddar hemma. Idag besökte jag också partiets valstuga på torget i Karlstad och under de två timmar jag var där hade jag fullt upp med att svara på frågor från intresserade väljare. Nu är det full fart med andra ord. roligt och spännande. Ska bli intressant att träffa värmlänningar i alla kommuner!